martes, 16 de junio de 2009

sektoreak (langileak)

Baserritara naiz..................................................................lehen sektorea
Arrantzalea naiz.................................................................lehen sektorea
Medikua naiz.............................................................hirugarren sektorea
Kotxeak egiten ditut......................................................bigarren sektorea
Arraia saltzen dut.......................................................hirugarren sektorea
Elektrizizta naiz.........................................................hirugarren sektorea
Futbolista naiz...........................................................hirugarren sektorea
Ingenieroa naiz..............................................................bigarren sektorea

No hay comentarios:

Publicar un comentario